BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. június 24., péntek

:)

Ez a blog azért jött létre , mert az utóbbi időkben nagyon megszerettem az egyik nagyon is felkapott sorozatot , a Vámpírnaplókat !♥ Olvastam pár Fanfiction-t , és valahogy nekem is körvonalazódni kezdett a fejemben egy történet . Úgy gondoltam , hogy megírom . Valószínűleg nem lesz sok olvasó , mivel úgy tűnik hogy ritkán lesz friss. Az időmbe sajnos nem fér bele, hogy minden második nap egy új fejezetet írjak és felrakjam. Ezen kívül van még két másik blogom . Egy saját , és egy közös az egyik hű olvasómmal . Na de elég a hegyi beszédből . Lássuk , hogy képzelem én el ezt az egész történetet !


Mivel én nem igazán rajongok Stefanért , ezért a történet kicsit megfog kavarodni. A szereplők maradnak úgy ahogy vannak ! Ezt úgy értem , hogy : Damon, Stefan és Caroline ugyan úgy vámpír, na meg persze Katherine. Bonnie is marad boszi . Tyler szintén vérfarkas. Alaric vámpírvadász. És végül Elena és Jenna ember , csak úgy mint Jeremy.
Természetesen a mellékszereplők is maradnak az eredeti posztjukban . Tehát aki látta a filmet ( mivel én aszerint írom ezt a történetet és nem pedig a könyv szerint!!) az nagyából képben van.
Most hogy letudtuk a szereplőket , néhány dolgot elárulok.

Nem tudom , hogy ki látta már a 2. évadot végig , és ki nem . Ugyan is ez az utolsó résztől folytatódik . Miután Stefan eladta magát a gonosznak , csak hogy megmentse a bátyát Damont , teljesen elveszti az emberi érzéseit . Vagy is elássa azokat , kikapcsolja az érzelmeit , hogy ne fájjon neki annyira Elena hiánya. Ám ahogy telik múlik az idő , egyre jobban megutálja magát és azt , amivé válik . Közben Elena, Damon , Bonnie , Caroline és még pár ember azon dolgozik , hogy valahogy megmentsék Őt. Ám Elena és Damon ez az idő alatt kezd egyre közelebb kerülni egymáshoz , ami persze Katherine-nak nem igazán tetszik , ezért visszatér , hogy ismét megkeserítse Elena életét . Caroline és Tyler is egyre közelebb kerül egymáshoz , ami nem tűnik jó ötletnek mivel sokan nem nézik jó szemmel ezt a lehetséges kapcsolatot . Ekkor beállít a kis városba egy idegen , aki megváltoztatja mindenkinek az életét , és teljesen elszabadul a pokol Mystic Falls-ban !

Ennyi lenne a rövid ismertető ! :) A további még kialakulóban van ..
By : Trixy ! :)

0 megjegyzés: